Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 15
Pokaż wszystkie komentarzeCzy jest ktoś kto przejechał małym V-stormem np. 40000km i mógłby się wypowiedzieć na temat trwałości, zwłaszcza silnika?
OdpowiedzMam przejechane 85tyś km i nic się nie dzieje. Moto w 2007 roku.
OdpowiedzCześć! Przejechałem DL-650 33 tyś., w różnych warunkach m.in. na dalekiej północy. Silnik nigdy nie nawalił i myślę że jeszcze sporo pojeździ....bo na co tu zamienić? Jedynie oponki zmieniłem na Metzelery EXP. Większy komfort, większa przyczepność w zakręcie, przy przyspieszaniu i hamowaniu, łatwiejsze pełzanie w korkach - warto. Ten motor jest uniwersalny. Najchętniej miałbym 3 motory: na miasto nowy CBF 1000, w daleką trasę BMW 1200 RT a po nieutwardzonych drogach wystarczy małe offroadowe Suzuki 450 bo lekkie przy podnoszeniu w piachu... A tak jest jeden DL...
Odpowiedzpomyliłem sprzęty i kupiłem sztormiaka, dopielany bez miłosierdzia-jara mi 9 l, ma juz 10 000 i działa pięknie, więc jak kupisz od spokojnego wąsa, będzie ekstra
OdpowiedzV-Strom to jakaś kpina, kupiłem, z oryginalnymi kuframi- Summer edition- kufry sie otwierają. Nie ma do nich jedego kluczyka, tylko 2 osobne na boki i górę. Jakiś miesiąc temu odkręciłą sie śruba mocująca tyłmotocykla do ramy!!!!!!!!!! Wczoraj odkęciła mi się i zaczęłą szorować po glebie stopka!!! Brzęczy mi owiewka, dopóki nie dokatowałem to 2 bieg trzeba było WBIJAĆ z ogromną siłą, teraz problem ze znalezieniem N, a motocykl ma 7500km, kupiony w salonie!!!!! Schowek pod siedzeniem- to żart- wypadają z niego przedmioty!!! Jeszcze niedawno wmawiałem sobie, spoko ten model tak ma, pięknie gada i jest taki wygodny, ale teraz juz wiem, że powinienem kupić f800GS nie oszczędając na jakości.
Odpowiedzwszystko niby w tym v-stromie fajne etc, ale nie dotrzymuje juz niestety pod wzgledem technologicznym/funkcjonalnym pola kawasaki versys. jezdzilem 2 lata na v-stromie, teraz od 3 lat Versys. lepsze przyspieszenie, bardziej elastyczny silnik, lepsze zawieszenie - z mozliwoscia pelnej regulacji, wieksza porecznosc, bezawaryjnosc, niskie koszty eksploatacji, mniejsza waga itd. itp. a cena ta sama. suzuki w polsce dobrze promuje v-stroma, kawasaki nie umie wypromowac versysa. i tu lezy pies pogrzebany...
OdpowiedzA ile km nawinąłeś tym Versysem jeśli wolno wiedzieć??? I czy są jakieś problemy, niedoróbki. Czy bywasz po za asfaltem, a jeśli tak to jak się spisuje na szutrach?
Odpowiedzw versysie mi sie podoba kompaktowowsc minimalizm i wygoda vstrom napewno tez dobry moto w tym segmencie ale jakos dziwnie mi sie kojarzy z takim dłuigim czyms wielkim co niepasuje do parametrów silnika wkoncu ta sama kaste ma vstrom 1000:P
OdpowiedzPrzejechałem małym Vstromem 36000 km, 40000 będzie do końca sezonu i potwierdzam, że nic się w nim nie psuje. Po 30 000 nie trzeba było nawet luzów zaworowych regulować, wszsytko trzyma parametry.
Odpowiedz